Me and My Love

Tänk vad kärleken kan vara konstig ibland. Det gäller både kärleken till föräldrar, kompisar och den person du valt att leva ditt liv med. För mig är kärlek det mest dyrbara vi har och det mest sköra.
Det finns alldeles för lite kärlek runt omkring oss. Tänk vad en kram kan göra för en människa som behöver den... Eller det där leedet som man alltför jämnan håller inne då man inte "vågar" le mot någon man inte känner.

Jag har i alla fall bestämt mig nu för att leva mitt liv till fullo. Jag ska göra precis det jag vill och jag ska aldrig behöva titta tillbaka och ångra saker som jag aldrig gjorde.

Sen vill jag också bara skicka en stor kram till mannen i mitt liv. Seni seviyorum <3

- Fånga Dagen -



Min älskade!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0