Slagsmål och ordtvister!

Åhhh! Jag blir så frustrerad på min lillasyster ibland! Jag vet inte om det är en 90-talets grej att vara så självisk och bara tänka på sitt egna välfärds intresse. Jag försöker intala mig att det är ett sent avsnitt i tonårstrotsen, men jag börjar sakta tveka att det bara kommer att bli värre! Människan idag bryr sig endast om sig själv. Får människan möjlighet att trampa över sin bästa vän för att själv uppnå sina drömmars mål, så tror jag att människan skulle göra det. Jag vill inte genalisera, men vart är vi påväg någonstans? Jag börjar bli rädd för människor omkring mig, men även rädd för mitt egna sätt att tänka! Jag är så glad att jag ändå har kvar en sida som kämpar för den goda människan. Jag tror inte människan är ond, utan den påverkas av olika intryck, händelser och förutsättningar.

Jag försökte starta mitt "nya" liv för 2 veckor sedan... det går sådär. Men jag tror det handlar om att bara bestämma sig för att ta itu med livet.

Hemska saker händer i världen titt som tätt. Alla som får chansen att leva ett helt liv, ska vara tacksamma för det. Bestäm dig idag och följ ditt hjärta!

Kärlek till er <3

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0