Thank you for the music!

Oh lord, thank you for the music!

Tänk att något som olika rythmer kan få en att börja röra på sig. De olika tonerna tillsammans med trummslagen gör att man inte kan stå still. Jag bara tackar alla människor för den musiken vi har idag! Utan musik så vore världen mycket gråare och tråkigare än vad den här november dagen är och kommer vara.

Var ut och tog några öl med mina tjejor igår, de var riktigt nice. Men dansant som jag är ville jag inte sluta på pitchers utan drog vidare till el etage där jag mötte upp Maria min trogne kusin. Vi svängde både höften dit och dit och det var skönt att få bort ruset som de tre ölen gett mig. Jag träffade Apo´s kompisar ute och en nyanländ kille från Bistro Bellman i Alanya. Tänk vad världen är liten och ju äldre man blir och ju fler vänner man skapar sig, känns det nästan som om världen är typ som Falun. Man går samma gata upp och ner, men varje dag ser man något nytt.

Den här dagen vill jag tillänga min pappa. Den bästa av alla pappor! Åhh vad jag älskar dig! Tack för att du är den du är och alltid ställer upp. Ibland kanske du ställer upp mer än vad jag egentligen förtjänar. Men jag hoppas verkligen jag kan ge tillbaka det på nått sätt.

Men nu så ska jag väcka mannen i mitt liv och så ska jag fånga dagen och göra nått tokigt :D

Förresten, om ni har tråkigt idag titta på Johan Falk filmerna! De är skitbra och de får Beck att se ut som jultomten själv.

Kärlek till er och tänk positivt, det blir så mycket roligare då!

Over and Out

 Min älskade pappie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0