It´s raining men! Halleluja...

Regnet det öser ner, men jag har ändå mina tankar på något annat håll. Jag befinner mig på ett varmt ställe, där solen skiner varje dag och den svarta natten pulserar av rythmerna från de olika klubbarna som jag så ofta har besökt. Det är en vecka sedan jag, min söta lillasyster och mina underbara vänner kom hem från Alanya. Tiden har gått så fort, men det känns ändå som en evighet sen vi stod och svängde våra lurviga på havanas dansgolv.
Jag vill tillbaka dit nu, men vet ändå att om några veckor är allt stängt...

Planerna för nästa år är ändå att vi ska försöka bo där i tre månader. Midsommarafton 2010 är dagen då den största av alla fester i Alanya går av stapeln, det är i alla fall vad jag önskar. Då blir det dans kring midsommarstången, långbord, knytis, snaps och visor. Men då många kommer från olika platser i världen, så får vi göra festen mer internationell. Istället för visor tar man kända låtar som alla kan vara med och sjunga och varför inte låtar som är förknippade med just Alanya. Det är 36 veckor kvar tills midsommarafton 2010, men det känns ändå inte så längt borta.

Men så tittar jag ut genom fönstret och ser att regnet öser ner och det är 2 grader varmt. Det är som om någon sliter bort mig från mina drömmar och påminner mig om den långa vintern som komma skall. 36 veckor kvar och ska och brukar kännas som en evighet, men jag har ändå ett mål och därför så känns midsommarafton 2010 inte så långt bort.

2010 är året då jag ska vara på topp, på alla sätt! Det är dags att börja ta tag i livet och sig själv.

Kos er med varm melk och ta hand om er! <3
Puss / Lil´J

Kommentarer
Postat av: jennie

long time no see.... eller nåt, men det var länge sedan du skrev på bloggen. jag har varit in nästan varje dag och kollat så det får det bli skärpning med ;-)

förstår att du längtar min älskade syster...

puss på dig <3

2009-10-16 @ 15:39:38
Postat av: Stina

Åh. fan va jag längtar!

2009-10-19 @ 23:21:09
URL: http://stinaja.blogg.se/
Postat av: Linda

bra där jessie, mer uppdatering nu !

2009-10-20 @ 21:00:57
URL: http://lindafrobom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0