This is my life

Började med plugget idag, religionsvetenskap 1. Det kändes hur bra som helst, har verkligen längtat efter lite
intellektuell stimulans. Religion för mig är något heligt och mycket vackert. Jag är inte en praktiserande kristen, men jag tror på något högre och större än detta. Att få möjligheten att fördjupa sig i andra människors idéologier och trosuppfattningar gör mig väldigt glad. Att på så sätt kunna förstå och kunna reflektera över religiöst bundna händelser världen över, ger mig en kunskap som jag kommer att dra stor nytta av.

Det regnar just nu och dagen känns väldigt grå. Tänker på en plats några hundra mil härifrån. Det är en plats som gör mig glad och som jag längtar väldigt mycket till. Kommer nog dit om några dagar eller veckor... insallah!

Tänker på dig Leila. Saknar dej väldigt mycket! Men jag tror vi ses snart på en plats vi båda älskar! Kärlek till dig

Kärlek till min underbara familj! Ni är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig!!!

2010-09-11 @ 11:46:05
URL: http://leilei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0