Ensamtid, Me Like It A Lot!

Hej alla Underbara!
Även om jag är en av världens mest sociala varelser som vandrar på denna jord, så älskar jag mina stunder då jag är helt ensam. De är dessa stunder då jag kopplar av till fullo. Jag kokar en kanna kaffe, går igenom alla hemsidor med snygga kläder, skriver uppdateringar på facebook och planerar veckan.

Ett Ex. om hur min vecka ser ut:
Onsdag: Jobb 14-21
Torsdag: Jobb 08-21
Fredag: Ledig, fortsätta med att indreda lägenheten
Lördag: Mysdag och en tur på stan, sedan INFLYTTNINGSFEST!
Söndag: (Reserverat denna dagen för en ev. bakis dag)

P.S Min nya kaffepress fungerar utomordentligt :D Kom förbi på en kopp kaffe vettja!

Kärlek Till Er <3
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Emma

Missat att du fortsatte blogga eftersom den aldrig uppdaterades i början :P Men vad roligt att se att du också skriver, du kan kika in på min med för jag har tagit upp bloggandet igen :D Pussss

2010-02-04 @ 17:51:27
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: jennie

hej älskade syster :-)

lycka till i lägenheten. ser fram emot en kopp kaffe snart ;-)

KÄRLEK

jennie

2010-02-05 @ 08:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0