Seni Seviyorum

Jag vet att det bara är att släppa taget för av uppnå oändlig lycka. Vi alla har våra platser dit vi vill åka, gå eller flyga till. Mitt ställe ligger nere i orienten, där tusen och natt har sitt fäste. Det är där jag är som lyckligast.
Små problem, som min vardag innehåller här, existerar inte där. Jag känner mig vacker, älskvärd och stolt över mig själv. Jag har många gånger försökt att beskriva denna känsla, men det känns aldrig som om att jag gör den rättvisa. Jag ska sluta hoppas och börja förverkliga mina drömmar. Jag vill aldrig se tillbaka och ångra att jag aldrig tog chansen att göra det, jag verkligen vill göra.

- Man måste våga satsa, för att kunna vinna -

Imorrn, Lördag, kommer några av mina underbara vänner hit och vi ska dricka vin, gå ner i spagat och dansa på bordet. Jag har städat lägenheten med både dammsugare och mopp... It´s ready for party :D

Jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0