Fotjävel!

Nedräkningen har börjat och jag är nu inne på mina 7 sista veckorna innan jag ska vara i toppform... jag har gått ifrån det där med toppform och satsar nu på ett känna mig "fit".

Det har faktiskt gått bra de senaste veckorna. Promenader fram och tillbaka från jobbet, varvat med träning på friskis. Men förra veckan började det hända saker. Jag fick hälsporre. Det var bara att tacka Ipren för sin läkningskraft och efter några dagar var problemet som bortblåst. På afrodansen i lördags, drog jag till hälen när jag skulle "mosa en spindel" och fick lov att avbryta passet. Igår när jag var i full fart att hoppa åt höger, snärtade det till under höger fot. Under hålfoten gjorde det så jävla ont. Men antagligen är det hälen som hade fått sig en släng. Så himla typiskt när man väl börjar komma igång. Men,men... det är väl meningen att jag ska ta det lite mer varsamt. Får nöja mig med promenader den här veckan.

Helgen har varit underbar! Hade birthdaykalas på lördagen och hade finbesök från Motala. Mina underbara tjejor kom upp :) Älskar verkligen er tjejer. Kunde inte ha haft en bättre födelsedag. Så synd att allt går så fort bara.

Ska försöka uppdatera den här bloggen nu. En gång om dagen behöver inte vara så svårt  eller :P?

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, plocka ut ett fejs och sedan börja plocka lite. Vi ska ju förhoppningsvis flytta den här månaden :D Spara lite cash och eftersom vi ska tillbringa sommaren i turkan,
behöver vi inte ha en lägenhet som står tom.

Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0