Huvudvärk kan komma plötsligt!

Här sitter jag i min sommarklänning och lyssnar till Kat De Luna feat. Akon - Push Push. Åhh härligt! Nedräkningen har börjat och det är bara 49 dagar kvar tills vi är påväg mot varmare breddgrader! Me Like! Tänkte börja packa redan nu, bra att vara förberedd liksom.

Huvudvärken börjar komma krypande och jag känner att passet kl. 20 på friskis kommer att bli ett svettigt sådant! Ska jobba på tills jag stupar, eller i alla fall blir alldeles slut.

Var på kupolen idag med söta Karin och det blev en zebrarandigkjol som kommer aega i sommar, plus ett par "cykelbyxor" som kommer användas flitigt ;). Snyggt med ett linne till eller som ett klädesplagg dom hjälper till att motverka skavsår om man är ute och tränar i 35 graders värme :)

Sommaren kommer att bestå av vin, bad, sol och en massa skoj!

Ha en fin dag!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0