Working night!

Då var det snart dags att dra på sig springskorna och promenera de 7 km till jobbet för en natts jobbande. Var ganska längesen jag jobbade natt nu, men hoppas på att det går bra. Dagen har bestått av att sova, vila och sova lite till. Är fortfarande så himla trött efter förra helgens festande ;) Man börjar bli gammal.

Funderar på vilken hårfärg jag ska köra på, trivs i blond men vill ha lite slingor i.. hmm.. det tåls att tänka på. Drar till sthlm i slutet av månaden och inhandlar då löshåret, så får ha bestämt mig tills dess :D.

Annars längtar jag som en tok tills vi åker och har redan börjat titta ut lite kläder som är måsten att ha med sig, det är bara 48 dagar kvar så ;).

Träffade Stina och Michaela på stan, drog förbi waynes grabbade en Ice Latte och snackade lite skit. De skulle på möhöhippa ikväll, önskar er lycka till och hoppas ni får en underbar kväll!

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem med min kycklingsallad. Han är bara för underbar ibland. Älskar dig!

Kärlek till er <3


My <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatering Tack älskade :)

Kan man inte träffa dig varje dag vill man iallafall hänga med på vad som händer hos dig ;)



Pussar

2010-05-21 @ 01:20:39
URL: http://leilei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0