Bye the way --->

Pluggelipluggeli... snart låter jag väl som Flanders (simpson) själv... :S Men idag blir det inget annat än plugg, även om jag skulle föredra ett glas vin vid medelhavet, ligga och sola eller varför inte en safaritur. Just det, kom på att jag bor i Falun så det närmaste jag kommer är en chailatte på waynes... lika bra att stanna hemma :)

Jag planerar att flytta ner mot esthlmo och leva ett liv som 08. Kul att prova på, who knows ---> Maybe I like it ;) Min kära prins jobbar där nere nu och jag själv har fullt upp att hålla både vishnu, shiva, rama, kali och ganesha i styr... hinduismen fick ju för sig att ju fler gudar/gudinnor ju svårare att hantera religionen/religonerna (beroende på vem du frågar) och så är också fallet. Jag menar kristendomen satsa ju på e monotesistiks religion där endast gud är det högsta väsendet och Jesus Kristus är bärare av hans fars budskap. Det är intressant det där... Faktiskt, jag menar det!

Nä.. nu ska jag inte sitta här och fördriva tid, dags att sätta igång!

Bye the way så tycker jag att människor som inte stöttar andra i sina individuella val kan gå och screwa sig själv!

Over´n Out

Kommentarer
Postat av: Emma

Det har du så rätt i så ;) Och hinduismen får du berätta mer om för mig sen! Kommer ihåg att jag fastna för den religionen när en annan plugga en gång i tiden. Kärlek till dig vännen!

2010-10-17 @ 17:04:31
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0